A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великогаївська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Що таке електронний цифровий підпис (ЕЦП)?

Дата: 17.05.2021 10:55
Кількість переглядів: 2930

     Електронний цифровий підпис (або скорочено – ЕЦП) за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.

ЕЦП – це дані в електронній формі, отримані за результатами криптографічного перетворення, які додаються до інших даних або документів і забезпечують їх цілісність та ідентифікацію автора.

   Електронний підпис необхідний для реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг он-лайн, переходу до електронного документообігу та спрощення ведення бізнесу.

       Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, вам треба мати електронний підпис. Це нескладно: розповідаємо, як зручно та швидко отримати персональний е-підпис.

      Чимало українців вважають отримання електронного підпису складним процесом. Насправді це не так важко. Електронний цифровий підпис (ЕЦП) — можна отримати абсолютно безкоштовно. Це доступно в он-лайн і в оф-лайн.  

     Щоб отримати підпис оф-лайн Вам потрібно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та  реєстраційний номер облікової картки платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут.  Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент Державної податкової служби та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис. 

       Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці). Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Також можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис від 100 до 200 грн. 

      Отримати підпис в он-лайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку. Деталі за посиланням.

       Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії он-лайн через веб-сайт надавача. 

    Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП. 

    Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання підпису придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг. Деталі тут.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь