Великогаївська громада
Тернопільський район, Тернопільська область

2017 рік

Успішним бізнесменом можна стати вже у 16 років

У відділі реєстрації та обліку платників Тернопільської ОДПІ повідомили, що за певних умов особі, яка досягла шістнадцяти років і бажає займатися підприємницькою діяльністю, може бути надана повна цивільна дієздатність. Це дозволяє ст. 35 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ).

Так, за наявності письмової згоди на це батьків (усиновлювачів), піклувальника або органу опіки та піклування така особа може бути зареєстрована як підприємець. У цьому разі, особа набуває повної цивільної дієздатності з моменту державної реєстрації її як підприємця.

При цьому, повна цивільна дієздатність, надана громадянину, поширюється на усі цивільні права та обов’язки.

Зазначимо, що цивільною дієздатністю громадянина є його здатність своїми діями набувати для себе цивільних прав і самостійно їх здійснювати, а також здатність своїми діями створювати для себе цивільні обов’язки, самостійно їх виконувати та нести відповідальність у разі їх невиконання.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Ви запитували у податковій:

Підприємець єдиного податку на одній торговій точці продає технічно складні побутові товари, на які зараз потрібно використовувати РРО, а на іншій – дрібні господарські товари (ножі, гайки, болти та фарбу). Чи на кожну із цих точок потрібен касовий апарат?

У Тернопільській ОДПІ наголосили, якщо підприємець (незалежно від системи оподаткування) здійснює реалізацію технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту, лише в одній з торгових точок із декількох, то така особа зобов’язана проводити розрахункові операції із застосуванням РРО на усіх торгових місцях (об’єктах).

Зокрема, слід застосовувати РРО або розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій на всіх інших господарських одиницях незалежно від асортименту товарів. Адже, законодавством передбачені вимоги до платника податків – суб’єкта господарювання, а не до його торгових точок.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

«Єдинник» продає вживану техніку: чи потрібен касовий апарат?

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що винятків щодо можливості незастосування РРО для технічно складних товарів, які були раніше у використанні, нормативно-правовими актами не передбачено.

Таким чином, у разі торгівлі фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку технічно складними побутовими товарами, що були раніше у використанні, незалежно від їх гарантійного строку експлуатації, розрахунки мають проводитись із застосуванням РРО.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

 

Ви запитували у податковій: звітність профспілок

Чи потрібно буде профспілковій організації, що має статус неприбутковості за підсумками 2017 року, подавати звіт про використання доходів неприбуткової організації та фінзвітність?

У Тернопільської ОДПІ нагадують, що змінами внесеними до п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу Законом № 1797, встановлено, що неприбуткові підприємства, установи, організації подають Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації. Водночас, професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, утворені в порядку, визначеному законом, звітують тільки у разі порушення п. 133.4 ст. 133 Кодексу.

Фінзвітність є додатком вищезгаданого Звіту та її невідкладною частиною.

Тому, професійним спілкам, їх об’єднанням та організаціям профспілок, які не порушують вимоги Кодексу, за підсумками 2017 року, подавати Звіт та фін звітність не потрібно.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Шановні представники ЗМІ!

З метою виконання Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» просимо оновити контактну інформацію для отримання інформаційних повідомлень ДФС до 1 червня 2017 року.

Інформацію просимо надіслати за адресою todpi@ukr.net за встановленою формою.

 

З повагою

відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Форма

Назва ЗМІ, поштова адреса

ПІБ головного редактора/керівника ЗМІ

Контакти ЗМІ

ПІБ/контакти журналіста, який відповідає за взаємодію з відділом організації роботи Тернопільської ОДПІ

Електронна адреса, на яку будуть надсилатися матеріали від відділу організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

 

 

 

 

 

Консультація від податкової:

Підприємець орендує паї у селян. До бюджету якої громади потрібно перераховувати податок на доходи та військовий збір?

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що враховуючи те, що орендовані у громадян земельні частки (паї) є об'єктами, через які підприємець здійснює свою господарську діяльність, податок на доходи фізосіб, утриманий з доходів громадян-орендодавців – підлягає перерахуванню до бюджету територіальної громади по місцезнаходженню (розташуванню) відповідних земельних часток (паїв). А військовий збір перераховується до державного бюджету за місцем реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Чи можна зарахувати відшкодування ПДВ у рахунок інших податків?

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що відповідно до Податкового кодексу передбачена можливість здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість за заявою платника у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

Окрім цього, суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (на підставі відповідної заяви платника) включено до переліку джерел сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків до Державного бюджету України.

Зарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу з платежів надходження яких розподіляється у пропорціях як до державного, так і до місцевих бюджетів, положеннями Кодексу не передбачено.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-24, 43-46-22.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Податківці запрошують на «гарячу» лінію

У четвер, 25 травня 2017 року, з 15 до 16 год у приміщенні Тернопільської об’єднаної ДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області відбудеться черговий телефонний сеанс «гаряча» лінія.

Тема телефонного сеансу: «Реєстрація та облік платників податків». На запитання відповідатиме начальник відділу реєстрації та обліку платників Тернопільської ОДПІ Ірина Мирославівна Іванко за телефоном:43-46-46.

Відділ організації роботи Тернопільської OДПІ

 

Консультація від податкової

Як користуватись Переліком складнопобутових товарів, на торгівлю якими потрібно використовувати РРО?

Слід відкрити Закон «Про митний тариф України» і там детально розписані всі групи товарів. Чотирьохзначний код – це загальний код згідно з УКТЗЕД, а користуватись потрібно десятизначним, більш конкретнішим.

Для прикладу, загальний код – 9503, а десятизначний – 9503007500 – «Іграшки на радіо керуванні», 9503009500 – «Роботи, дрони». Ось для торгівлі ними і потрібен РРО. Якщо ж товарні позиції мають лише чотитрьохзначний код, без деталізації на десятизначні, то використання РРО потрібно для торгівлі товарами всієї групи.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Які документи потрібні для за реєстрації касового апарату?

У відділі реєстрації та обліку платників Тернопільської ОДПІ повідомили, які документи потрібні для реєстрації РРО. Зокрема, до податкової інспекції слід подати:

  • заяву про реєстрацію за формою № 1-РРО;

  • копію документа, що підтверджує факт купівлі РРО чи іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

  • копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

  • копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);

  • копію договору суб’єкта господарювання з центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Дальше, у разі відсутності підстав для відмови в реєстрації посадова особа інспекції не пізніше двох робочих днів з дня надходження документів приймає рішення про можливість реєстрації РРО, формує та резервує фіскальний номер РРО в інформаційній системі ДФС та видає Вам довідку про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО. Після цього, Ви звертаєтесь до сервісного центру та надаєте до податкової інспекції копію довідки про опломбування РРО та акт введення в РРО в експлуатацію.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Підприємець торгує швейними машинами, оверлками та комплектуючими до них. Чи можна використовувати РРО, придбаний ним за кордоном?

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що потрібно застосовувати тільки ті реєстратори розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру РРО. На сьогодні, Державна фіскальна служба України своїм наказом від 20 квітня №275 затвердила новий Державний реєстр РРО, який містить перелік апаратів, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена. З ним можна ознайомитись на суб-сайті офіційного веб-порталу ДФС або у нас – в Центрі обслуговування платників. Інших апаратів, в тому числі придбаних чи отриманих із-за кордону, не зареєструють і їх використання буде незаконним.

Щодо питань введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного чи після гарантійного ремонту РРО, слід звернутись до центрів сервісного обслуговування. Їх перелік, контактні телефони та адреси, теж є в Центрі обслуговування платників, телефон для довідок: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Останній термін, аби бути в Реєстрі неприбуткових

У Тернопільській ОДПІ повідомили, що 1 липня 2017 року закінчується термін формування нового Реєстру неприбуткових установ та організацій.

З метою включення до нового Реєстру, неприбуткові організації зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність із вимогами, встановленими п. 133.4 Податкового кодексу України, та надати копії документів до податкової інспекції, на обліку в якій вони знаходяться.

Ті неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії до податкової – будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації – після 1 січня 2018 року.

Довідково: Постанова КМУ від 29.03.17 р. №195, яка набула чинності з 31.03.17 року.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Ви запитували у податковій

Платник єдиного податку, друга група, торгує на ринку газовими лічильниками. Чи треба касовий апарат, якщо річний обсяг виручки близько 500 тисяч?

Так, потрібно. Адже змінами, внесеними Законом № 1791, передбачено, що ті, хто торгує технічно складними побутовими товарами, включаючи платників єдиного податку, що здійснюють торгівлю на ринках, незалежно від обсягу річного доходу, повинні застосовувати РРО. Газові лічильники є в Переліку груп технічно складних побутових товарів, затвердженого Постановою №231 від 16.03.2017 р.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Електронний спосіб – кращий

У відділі електронних сервісів та звітності Тернопільської ОДПІ зазначили, що відповідно до Податкового кодексу податкова декларація подається за вибором платника податків в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Нагадаємо, що для зручності платників на суб-сайті офіційного веб–порталу ДФС (cabinet.sfs.gov.ua) працює електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Так, при використанні електронного ключа, громадяни можуть подавати звітність, надсилати запити та дізнаватись найактуальніші новини.

Зокрема, як повідомила начальник відділу Любов Воловоденко, лише у квітні 2017 року фахівцями податкової інспекції прийнято 25 656 документів податкової звітності та звітності по єдиному внеску (6 846 документів). Подання звітності по єдиному внеску (по найманих працівниках) електронкою – перевищило показник у понад 93 %, а це 6 414 звітів.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ, телефон для довідок: 43-46-10, 43-46-44.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Плануєте продавати алкогольні напої та тютюнові вироби? Яка плата за ліцензії?

Як зазначили в Тернопільській ОДПІ, відповідно до ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

А на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - така плата становить 500 гривень.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.

Для місць торгівлі, які розташовані за межами території міст обласного підпорядкування і міст Києва та Севастополя на відстані до 50 км та які мають торговельні зали площею понад 500 кв. м, плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі, становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

Щорічна плата за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі становить 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст - 250 гривень

Детальніше – У Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ, вікно № 16, зали №2.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Як знайти себе у реєстрі ліцензій

У Тернопільській ОДПІ повідомили, що на суб-сайті офіційного веб-порталу ТО ДФС у Тернопільській області (tr.sfs.gov.ua), в рубриці «Анонси» - «Щодо реєстру ліцензій», можна ознайомитись із реєстрами виданих та анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та реєстрами виданих та анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за квітень 2017 року

Там же й розміщено перелік діючих ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та діючих ліцензій на роздрібну торгівлю тютюновими виробами станом на 01.05.2017.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Не зайві сім десятків мільйонів

Бюджет Тернополя впродовж чотирьох місяців отримав більш як 291 млн грн податкових надходжень. Про це зазначив виконувач обов’язків начальника Тернопільської ОДПІ Сергій Бабій. А це – на 74,5 млн грн більше, як за такий же період минулого року.

Більш як 61 відсоток у надходженнях – це податок на доходи фізичних осіб, якого мешканці та представники бізнесу обласного центру сплатили майже 180 млн грн, що на 56 млн грн більше, як торік. Платники, які обрали спрощену систему оподаткування, внесли до бюджету 49,6 млн грн єдиного податку, а 24,7 млн грн надійшло у вигляді акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання підакцизних товарів. Землекористувачі поповнили місцеву скарбницю на 27,5 млн грн платою за землю, а власники нерухомого майна – на 7,3 млн грн, з яких 6,7 млн сплатили юридичні особи та 533,4 тис грн – фізичні особи. За елітні авто бюджет отримав трохи більше як пів мільйона гривень транспортного податку.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Увага! Змінено форму декларації «єдинника»

Тернопільська ОДПІ повідомляє, що 05.05.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 № 369, яким внесено зміни до форм податкових декларацій платника єдиного податку, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578, а саме:

форми податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця;

форми податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи);

форми податкової декларації платника  єдиного податку четвертої групи.

З урахуванням вимог Податкового кодексу України, звітувати за новими формами декларації платники-спрощенці будуть – з ІІІ кварталу 2017 року.

Довідково: Наказ № 369 опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 05.05.2017 № 36.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Надходження до бюджету Тернопільського району

Про надходження податкових платежів до бюджету Тернопільського району інформував виконувач обов’язків начальника Тернопільської ОДПІ Сергій Бабій. Він зазначив, що впродовж чотирьох місяців цього року казна району (разом із територіальними громадами) отримала 58,2 млн грн таких надходжень. А це – на 15 мільйонів більше, як за такий же період минулого року.

Більш як 62 відсотки надходжень – це податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло 36,4 млн грн, ще 10,5 млн грн поступило єдиного податку, 3,7 млн грн акцизного податку. Землекористувачі району внесли до бюджету 5,9 млн грн плати за землю. За елітні авто бюджет отримав майже 107 тисяч гривень транспортного податку.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Про РРО на Інтернет-конференції Тернопільської ОДПІ

Тернопільська об’єднана ДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області спільно з інформаційним порталом 0352.ua, у середу, 17 травня 2017 року, з 15 до 16 год проводитиме інтернет‑конференцію за участю головного державного інспектора Оленин Галини Петрівни на тему: «Застосування РРО при торгівлі побутовою технікою».

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Податкова запрошує на «гарячу» лінію

У четвер, 18 травня 2017 року, з 15 до 16 год у приміщенні Тернопільської об’єднаної ДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області відбудеться черговий телефонний сеанс «гаряча» лінія.

Тема телефонного сеансу: «Надання податкових послуг в Центрі обслуговування платників». На запитання відповідатиме начальник управління обслуговування платників Тернопільської ОДПІ Василь Тарасович Кравець за телефоном: 43-46-46.

Відділ організації роботи Тернопільської OДПІ

 

Термін сплати податку до 1 серпня 2017 року

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що громадяни, які до 1 травня 2017 року подавали до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації) податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2016 рік про отримані доходи від спадщини (дарування), продажу рухомого та нерухомого майна, іноземні та інші доходи, повинні самостійно сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір до 1 серпня цього року.

Докладні консультації можна отримати у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Податкова соціальна пільга: коли – є, коли – ні

Фізособа не може скористатися соцпільгою на новому місці роботи у місяці, в якому пільгу застосовано за попереднім, про це повідомили у Тернопільській ОДПІ.

Оскільки платник податків має право на отримання податкової соціальної пільги лише від одного працедавця і реалізував це право у звітному місяці на старому місці роботи, то така фізична особа не має права на отримання в цьому місяці податкової соцпільги на новому місці роботи

Однак при дотриманні умов отримання податкової соціальної пільги така фізична особа має право на отримання податкової соціальної пільги на новому місці роботи з наступного місяця після прийняття на роботу.

Відповідно до п. 169.1 ПКУ платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року (у 2017 р – 1600 грн), помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень. Тобто, у 2017 році – це  2240 грн.

Згідно з пп. 169.3.4 ПКУ податкова соціальна пільга надається з урахуванням останнього місячного податкового періоду, в якому платник податку був звільнений з місця роботи.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Громадян активно звертаються у Центр обслуговування

З початку року до Центру обслуговування платників Тернопільської ОДПІ звернулось більш як 111 тисячі платників. Їм надано 13 609 адміністративних послуг.

Начальник управління обслуговування платників Василь Кравець зазначив, що найбільш затребуваною виявилась видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 4284. Фахівцями, задіяними до роботи у Центрі, зареєстровано 1108 книг обліку розрахункових операцій, 3298 книги обліку доходів і витрат, надано 2115 витягів з реєстру платників єдиного податку, перереєстровано 232 установи в Реєстрі неприбуткових організацій, видано 627 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, проведено реєстрацію 158 РРО тощо.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників працює з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00 год, у п’ятницю – з 9:00 до 17:45 год, у суботу з 9:00 до 13:00 год. Обідня перерва з 13:00 до 13:45 год. Телефон для довідок: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Внески на стажування в адвоката: оподаткування

У Тернопільській ОДПІ інформують про особливості оподаткування податком на доходи фізичних осіб доходу у вигляді внесків, сплаченого стажером на користь керівника стажування – адвоката.

Відповідно до Закону «Про адвокатуру» внесок на стажування розподіляється наступним чином:

- 70 % внеску сплачується стажистом безпосередньо на користь керівника стажування та використовується виключно для забезпечення проходження стажування та компенсації витрат такого керівника;

- 30 % сплачується стажистом на забезпечення діяльності ради адвокатів регіону, Ради 

адвокатів України.

З урахуванням того, що дохід у вигляді внеску на стажування, сплаченого на користь керівника стажування – адвокатів у розмірі 70 % внеску, пов'язаний із здійсненням цим адвокатом незалежної професійної діяльності, включається до оподаткованого доходу адвоката. При цьому, суму коштів, яку фактично використано виключно для забезпечення проходження стажування та компенсацію витрат керівника стажування, може бути включено до витрат цього адвоката (у межах, що не перевищує 70 % внеску), з умови їх документального підтвердження.

Також, доходи громадян, отримані протягом календарного року від провадження незалежної професійної діяльності, оподатковується за ставкою податку на доходи фізичних осіб – 18 %. Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто, різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.

Докладно проконсультуватись можна – у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Касовий апарат – уже з 8 травня 2017 року

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що з 8 травня 2017 року суб’єкти господарської діяльності, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, визначених у Переліку, затвердженому Постановою Кабміну № 231 від 16 березня цього року, зобов’язані в обов’язковому порядку використовувати реєстратори розрахункових операцій.

Детально з Переліком таких товарів можна ознайомитись у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Касовому апарату – бути уже в травні 2017 року

Як зазначили в Тернопільській ОДПІ, 7 квітня 2017 року в газеті «Урядовий кур’єр» опубліковано Постанову Кабміну від 16.03.17 р. № 231, якою визначено Перелік груп технічно складних побутових товарів, продаж яких здійснюватиметься із обов’язковим застосуванням реєстраторів розрахункових операцій. Постанова набирає чинності через 30 днів з дня її опублікування, тобто – з 8 травня 2017 року.

Зареєструвати касовий апарат можна у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ (ліве крило від парку), у віконечку № 18. Також, у Центрі можна й детально ознайомитись з даним Переліком. Телефон для довідок 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Податкова проводить звірку площ

Тернопільська ОДПІ повідомляє: якщо у власності громадян є одна або декілька квартир, загальна сукупна площа яких перевищує 60 м²; один чи декілька житлових будинків, загальна сукупна площа яких перевищує 120 м² та, якщо у власності громадян є і квартири, і житлові будинки сукупною загальною площею за усіма такими об’єктами більше 180 м², то необхідно у термін до 01.06.2017 року провести звірку таких площ житлової нерухомості у Тернопільській ОДПІ.

Також, звірку в податковій потрібно провести й тим громадянам, які у 2016 році були власниками нежитлової нерухомості.

Детальніше проконсультуватись із даного питання можна у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10, 43-46-30.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Фінішна пряма деклараційної кампанії

Добігають останні дні для подання декларацій про майновий стан і доходи. З огляду на це, Тернопільська ОДПІ нагадує, що термін подання декларації – збігає 3 травня 2017 року.

Доводимо до відома, що Центр обслуговування платників на травневі свята працюватиме за графіком:

3, 4 травня 2017 року – робочі дні з 9:00 до 18:00 год;

5 травня 2017 року – з 9:00 до 16:45 год;

1, 2, 8 та 9 травня 2017 року – вихідні дні.

У ЦОПі громадяни можуть отримати вичерпні консультації та практичну допомогу в заповненні декларації про майновий стан і доходи, відвідати тренінги. Телефон для довідок: 43‑46‑10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Університет митної справи та фінансів запрошує на

День відкритих дверей!

Дізнатися більше про особливості та переваги Університету митної справи та фінансів, курси довузівської підготовки, умови та правила вступу, перспективи працевлаштування та багато іншого абітурієнти матимуть змогу, відвідавши День відкритих дверей в університеті!

Також, в аспірантурі Університету митної справи та фінансів здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії.

Захід відбудеться 13 травня 2017 року о 10:00 год. за адресою: м. Дніпр, вул. Вернадського, 2/4.

Деталі проведення конкурсу на сайті Університету www.umsf.dp.ua або за номером телефону (0562) 47-18-82, додаткову інформацію також можна отримати й у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Телефон для довідок: 43-46-46.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

Університет державної фіскальної служби України оголошує

конкурс дитячої творчості!

З метою популяризації податкової та митної грамотності та допомоги учням реалізувати свої творчі здібності Університет державної фіскальної служби України (м. Ірпінь, Київська область) ініціює проведення Всеукраїнського інтелектуального конкурсу «Податківець майбутнього».

Конкурс проходитиме 12-13 травня 2017 року серед учнів 9-11 класів на базі Університету державної фіскальної служби України.

Деталі проведення конкурсу та реєстрація на сайті Університету www.nusta.edu.ua, додаткову інформацію також можна отримати й у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Телефон для довідок: 43-46-46.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ

 

3 травня – останній день подання декларації про майновий стан і доходи

Завершується кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2016 році.

Виконати свій конституційний обов’язок та подати декларацію про майновий стан і доходи платники податків мають по 3 травня. Саме цей день у 2017 році є останнім строком для подання декларацій громадянами та особами, які проводять незалежну професійну діяльність.

Тернопільська ОДПІ закликає усіх громадян, які ще не подали такі декларації, не чекати останнього дня та вчасно задекларувати свої доходи.

Вихідними у Центрі обслуговування платників будуть 1, 2, 8 та 9 травня 2017 року. 3, 4 травня – з 9-00 до 18-00 год. У п’ятницю, 5 травня, з 9:00 до 16:45 год. Обідня перерва з 13:00 до 13:45 год. Телефон для довідок: 43-46-10.

Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ