A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великогаївська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

кінець липня

Жителі Тернопільщини отримують консультації в телефонному режимі

З метою вдосконалення роботи в сфері масової комунікації в Тернопільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Тернопільської області 31 липня 2018 року  першим заступником начальника об’єднаного управління Ніною Банзерук проведено чергову “пряму телефонну гарячу лінію”.

Громадяни цікавились питаннями зарахування стажу підприємцям, віку виходу на пенсію, залежністю розміру пенсії від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати, отриманням пенсій через установи банку. Під час роботи “гарачої лінії” до управління звернулося 5 осіб.

 

До уваги громадян! Пряма телефонна гаряча лінія!

31 липня 2018 року з 10.00 до 12.00 год. за телефоном (0352) 23-56-77 з метою надання дистанційних консультаційних послуг громадянам, першим заступником начальника обєднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області Ніною банзерук буде проведена " пряма телефонна гаряча лінія".


 

Запроваджено новий порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС, та іншим категоріям громадян

11 липня 2018 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України „Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян”, якою, зокрема, затверджено Порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян. Реалізацією постанови буде забезпечення удосконалення порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї, під час складання ядерних зарядів та проведення на них регламентних робіт.

Постановою Уряду передбачено створення регіональних комісій з визначення статусу постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, що забезпечить єдиний підхід до розгляду ними документів і прийняття обґрунтованих рішень для визначення і підтвердження відповідного статусу.

Крім того, затверджено нові зразки бланків посвідчень для постраждалих громадян, віднесених до категорії 1, у яких передбачено розмежування за категоріями „Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС” та „Потерпілий від Чорнобильської катастрофи”, а також нові зразки бланків посвідчень для осіб, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях та військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та проведенні на них регламентних робіт (категорія 1, 2 або 3) і постраждалим від радіаційного опромінення.

Наталя Калашник

Начальник юридичного відділу

 

Верховна рада України 12 липня 2018 року прийняла

Закон «Про правовий статус осіб, зниклих безвісті»

Закон визначає правовий статус осіб, зниклих безвісти та забезпечує правове регулювання відносин, пов’язаних із встановленням та обліком, їх розшуком і соціальним захистом таких осіб та їхніх родичів.

Зокрема, законом передбачено право членів сім`ї особи, зниклої безвісті, на призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника з урахуванням визначених цим законом особливостей.

Відповідні зміни внесено у Закон України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».

Наталя Калашник

Начальник юридичного відділу

 

ВЕРХОВНА РАДА ВСТАНОВИЛА ПІЛЬГОВИЙ ПОРЯДОК СПЛАТИ ЄСВ ДЛЯ ЧЛЕНІВ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ

Верховною Радою України прийнято Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання створення та діяльності сімейних фермерських господарств".

1. Законом передбачено забезпечити можливість для мешканців села легалізувати свою діяльність у формі підприємницької діяльності для фізичних осіб - підприємців, які організували фермерське господарство, в тому числі сімейне, та надано їм можливість бути платниками єдиного податку четвертої групи, за умови відповідності сукупності таких критеріїв:

✔ здійснення діяльності виключно в межах фермерського господарства зареєстрованого відповідно до Закону "Про фермерське господарство";

✔ зайняття виключно виробництвом сільськогосподарської продукції, її переробкою та постачанням;

✔ здійснення господарської діяльності (крім постачання) за місцем податкової адреси;

✔ не використання праці найманих осіб;

✔ членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени сім'ї цієї особи у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України;

✔ площа сільськогосподарських угідь у власності та/або користуванні, земель водного фонду у користуванні членів фермерського господарства становить не менш як 2 гектари, але не більш як 20 гектарів.

2. Законом також встановлено пільговий порядок сплати єдиного соціального внеску для усіх членів фермерського господарства шляхом здійснення доплати на користь застрахованих осіб - членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі:

✔ 0,9 мінімального страхового внеску – перший рік;

✔ 0,8 мінімального страхового внеску – другий рік;

✔ 0,7 мінімального страхового внеску – третій рік;

✔ 0,6 мінімального страхового внеску – четвертий рік;

✔ 0,5 мінімального страхового внеску – п’ятий рік;

✔ 0,4 мінімального страхового внеску – шостий рік;

✔ 0,3 мінімального страхового внеску – сьомий рік;

✔ 0,2 мінімального страхового внеску – восьмий рік;

✔ 0,1 мінімального страхового внеску – дев’ятий та десятий роки.

3. Така допомога надається за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України.

Олена Бабій

Завідувач сектору забезпечення наповнення

бюджету фінансово-економічного відділу

 

Ми за легальну зайнятість!

Сьогодні, як ніколи гостро, стоїть питання легалізації трудових відносин та детінізації заробітних плат. На даний час виплата «тіньової» заробітної плати (так звана заробітна плата «в конверті») та нелегальне використання праці найманих працівників (без укладання трудових договорів, угод) стали, на жаль, нормою життя.

Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості, не тільки в тому, що державний бюджет втрачає значні кошти. Використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів для самої людини.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні заробітної плати «в конверті», так як до кишені надходять «чисті доходи». Коли вони надають згоду працювати на таких умовах, вони самі позбавляють себе соціальних гарантій та страхового стажу для призначення пенсії.

Кожен працівник повинен знати, що відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” з 01.01.2004 року страховий стаж роботи зараховується, як повний місяць при умові нарахування заробітної плати не менше мінімального розміру та повної сплати страхових внесків.

Громадяни повинні усвідомлювати, що вимагаючи від своїх роботодавців офіційного працевлаштування, а також нарахування та виплату гідної заробітної плати сьогодні, вони забезпечують собі соціальні гарантії та пенсію завтра.

Також відповідально до цього питання повинні поставитися самі роботодавці. Якщо пріоритетом для них буде чітке дотримання норм законодавства про працю та зацікавленість у соціальному захисті своїх працівників, то проблема зникне сама собою.

Зареєструвавшись користувачем «Веб-порталу» Пенсійного фонду України, та створивши свій особистий кабінет, громадяни мають змогу постійно контролювати свої соціальні та пенсійні права, а роботодавці отримувати актуальну інформацію про стан своїх розрахунків з органами ПФУ та ДФС станом на кожне 1 число поточного місяця.

Для цього необхідно особисто звернутись до Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області з паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного номеру та відповідною заявою. Для роботодавців алгоритм аналогічний.

Олена Бабій

Завідувач сектору забезпечення наповнення

бюджету фінансово-економічного відділу

 

Пенсійний фонд України затвердив показник середньої заробітної плати (доходу) за травень 2018 року, який застосовуватимуть під час призначення пенсій.

Цей показник на одну застраховану особу становить 7 769 гривень 16 копійок. Його застосовуватимуть для визначення коефіцієнта заробітної плати за травень 2018 року під час призначення пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування"

Тернопільське об’єднане управління

Пенсійного фонду України Тернопільської області

 

Перерахунок пенсії працюючим пенсіонерам

З 13.07.2018 р. набрала чинності постанова правління Пенсійного фонду України від 18.05.2018 р. № 10-1, якою затверджено Порядок проведення перерахунку пенсії без додаткового звернення особи відповідно до частини четвертої ст. 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

Цим порядком передбачається проведення без додаткового звернення перерахунку пенсій пенсіонерам, які після призначення (перерахунку) пенсії:

  • продовжували працювати та мали не менш як 24 місяці страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої (якого) призначено (попередньо перераховано) пенсію або із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 Закону, за даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування із застосуванням показника середньої заробітної плати (доходу), який враховувався під час призначення (попереднього перерахунку) пенсії;

  • продовжували працювати і мають менш як 24 місяці страхового стажу.

Перерахунок пенсії проводиться не раніше ніж через два роки з дня звернення за призначенням (попереднім перерахунком) пенсії.

Зазначена постанова застосовується з 01 квітня 2018 року.

Порядок не поширюється на пенсіонерів, яким призначено пенсію за вислугу років на умовах, передбачених Законом України «Про пенсійне забезпечення», та які не досягли віку, встановленого ст. 26 Закону.

Галина Гумницька

Заступник начальника

об’єднаного управління

 

«Школа майбутнього пенсіонера» в Тернопільському об’єднаному управлінні працює без літніх канікул!

Чергові заняття в «Школі майбутнього пенсіонера» провели спеціалісти об’єднаного управління у відділах обслуговування громадян для осіб передпенсійного віку.

На зустрічі присутнім представники Фонду розповіли про завчасну підготовку документів для призначення пенсії та роз’яснили про переваги користування Веб-порталом, де кожна застрахована особа має можливість бачити свій страховий стаж та контролювати сплату страхових внесків.

А також спеціалісти об’єднаного управління ознайомили учасників заходу із послугою смс-інформування, що дає змогу через засоби мобільного зв’язку пенсіонерам дізнатися про суму призначеної пенсії та дату її виплати, результати проведеного перерахунку пенсії, поновлення пенсійної виплати та строк припинення виплати пенсії, а застрахованим особам – довідатись про сплату страхових внесків.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст з питань організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Відбулась колегія Тернопільської районної державної адміністрації
Перший заступник начальника Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області Ніна Банзерук взяла участь в засіданні колегії районної державної адміністрації.

Учасники заходу розглянули такі основні питання:

1. Про підсумки роботи господарського комплексу району у І півріччі 2018 року.
2. Про виконання бюджету Тернопільського району та районного бюджету за І півріччя 2018 року.
3. Про стан пенсійного забезпечення в районі та обслуговування громадян на рівні територіальних громад.

4. Про забезпечення виконання заходів з профілактики правопорушень та боротьби з злочинністю на території району, протидії проявам корупції в І півріччі 2018 року.
5. Про роботу структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування щодо посилення виконавської дисципліни, реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голів обласної та районної державних адміністрацій.

 

День Пенсійного фонду у селищі Великі Бірки

Фахівці Тернопільського об’єднаного управління провели День Пенсійного фонду у селищі Великі Бірки. Метою таких заходів є наближення послуг до людей, надання консультацій та роз’яснень щодо пенсійного забезпечення безпосередньо на місці проживання громадян.

Питання, які задавали присутні були щодо розміру пенсії, про поновлення її виплати і правильності нарахування, виплати пенсій через банківські установи, обчислення  та зарахування страхового стажу тощо.

Під час спілкування спеціалісти об’єднаного управління запропонували відвідувачам активніше долучатися до дистанційних форм обслуговування громадян, зокрема, скористатися можливостями Веб-порталу Пенсійного фонду України.

Також представники Фонду повідомили учасникам заходу, що Пенсійним фондом України запроваджено механізм інформування громадян за допомогою смс-розсилок. Відтепер всі пенсіонери, які бажають отримувати повідомлення в такий спосіб, можуть засобами мобільного зв’язку дізнатися про тривалість свого страхового стажу, суму призначеної пенсії та дату її виплати, результати проведеного перерахунку пенсії, поновлення пенсійної виплати та строк припинення виплати пенсії, а застраховані особи – довідатись про сплату страхових внесків. За допомогою смс-повідомлень пенсіонерам, за потреби, надсилатимуться запрошення відвідати орган Пенсійного фонду України для підтвердження або з’ясування необхідних даних.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст з питань організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

ШАНОВНІ ПЕНСІОНЕРИ!

Повідомляю Вас, що ситуація з виплатою пенсій нормалізується.

25 липня Пенсійним фондом України повністю профінансовано виплату пенсій через поштові відділення. Виплата пенсій відділеннями “Укрпошти” області буде проведено у найближчі два дні.

У цей же термін буде завершено зарахування пенсійних виплат липня на банківські рахунки пенсіонерів.
Пенсійним фондом України вживаються всі необхідні заходи щодо забезпечення своєчасної виплати пенсій в подальшому.

Виплату пенсій у серпні буде проведено у штатному режимі згідно встановленого графіку з 4 серпня.
Приносимо свої вибачення за незручності.

З повагою
Начальник головного управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області І. Москалик

 

Ви контролюєте дані, які впливають на Ваші пенсійні права?

З таким запитанням звернулася перший заступник начальника Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Ніна Банзерук до безробітних громадян, які перебувають на обліку в Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості.

На черговій зустрічі учасники заходу обговорили питання необхідності офіційного працевлаштування, легальної заробітної плати та були поінформовані про Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, за допомогою якого є можливість контролювати свого роботодавця щодо належного відображення сум нарахованої заробітної плати та страхового стажу.

Фахівці Фонду запропонували присутнім зареєструватися на Веб-порталі електронних послуг ПФУ та роздали інформаційні буклети.

 

День відкритих дверей: Перевір свій страховий стаж!!!

Під таким гаслом фахівці Тернопільського об’єданого управління провели День відкритих дверей. Мета такого заходу –  звернути увагу громадськості на можливість отримання дистанційних послуг через Веб-портал Пенсійного фонду України.

Начальник відділу обслуговування громадян у Тернопільському районі Ольга Гірська розповіла присутнім про можливість кожному громадянину індивідуально здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на його соціальні права. Кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату та майбутню пенсію, перевіряти факт сплати внесків своїм роботодавцем та суму, з якої вони перераховуються (доступ до інформації з їх облікових карток – довідки форми   ОК-5 та ОК-7).

Перевагою Веб-порталу електронних послуг фонду є, зокрема, можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду (формування запитів на попередню підготовку документів, можливість подачі скарг, запис на прийом до фахівців Фонду).

Працівники об’єднаного управління пропонували учасникам заходу зареєструватися на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб самостійно контролювати дані, які впливають на пенсійне забезпечення в майбутньому.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст з питань організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду запрошує на День відкритих дверей

Об’єднане управління запрошує громадян, застрахованих осіб, страхувальників та пенсіонерів на День відкритих дверей, який відбудеться 25 липня з 9.00 до 13.00 за адресою: вул.М.Кривоноса, 10 (відділ обслуговування громадян).

Тема заходу – «Реєструйся на ВЕБ-порталі ПФУ зараз – економ час в майбутньому». Під час заходу фахівці об’єднаного управління надаватимуть роз’яснення, як за допомогою даного сервісу в режимі «он-лайн» контролювати дані щодо заробітної плати (доходу), про які  відзвітовано роботодавцем, а також стан сплати страхових внесків.

Можливість зареєструватись на Веб-порталі Пенсійного фонду України буде надана всім бажаючим відвідувачам Пенсійного фонду за наявності паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, номеру пенсійного посвідчення (для пенсіонерів), свідоцтва про державну реєстрацію та документи на особу, які підтверджують право реєструватись від організації (для юридичних осіб).

 

Запрошуємо до «Школи майбутнього пенсіонера»

В Тернопількому об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Тернопільської області працює «Школа майбутнього пенсіонера». Всім громадянам рекомендовано пройти навчання до настання пенсійного віку для отримання роз`яснення від фахівців щодо визначення права на призначення пенсії та ознайомлення з переліком необхідних документів для призначення пенсії. 

Спеціалісти управління нададуть консультації про терміни звернення до Пенсійного фонду, інформацію щодо здобутого страхового стажу, особливостей підтвердження пільгового стажу та інше. 

Заняття в нашій школі проходять:

  • кожної останньої середи місяця о 16:30 год. за адресою: м. Тернопіль, Майдан Волі,3 – відділ обслуговування громадян у місті Тернополі;

  • кожного останнього четверга місяця за адресою: м. Тернопіль, вул. М.Кривоноса,10 – відділ обслуговування громадян у Тернопільському районі.

Найближчі заняття відбудеться 25.07.2018 р. та 26.07.2018 р. Чекаємо всіх бажаючих!

 Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України

Тернопільської області

 

Видача електронних документів з QR-кодом через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

З метою наближення послуг до громадян та дистанційного обслуговування (отримання послуг без відвідування органів Пенсійного фонду) Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом.

Сервіс надається для користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Через Веб-портал Пенсійного фонду України можна отримати такі електронні документи з QR-кодом:

  • довідку про доходи пенсіонера для визначення субсидій (містить дані про розмір пенсії без урахування окремих видів виплат)

  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначення пенсії)

  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками)

  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати;

  • дані про набутий страховий стаж;

  • відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;

  • відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи;

  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України у розділі “Верифікація виданих документів” http:portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirn (інструкція додається).

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.

ІНСТРУКЦІЯ

Достовірність електронного документу з  QR-кодом виданого через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України можна перевірити на офіційній сторінці порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: http://portal.pfu.gov.ua/

Крок 1

У розділі “Верифікація виданих документів” необхідно ввести перевірочний код документу, який розташований під QR-кодом паперового документу і натиснути кнопку “Отримати код підтвердження”.

Або за допомогою сканера чи мобільного пристрою відсканувати QR-код, перейти за активним посиланням та натиснути кнопку “Отримати код підтвердження”.

Крок 2

На мобільний номер телефону, який вказаний при замовленні довідки, прийде SMS повідомлення з кодом підтвердження (валідації), який необхідно ввести в поле “Пароль з   SMS” та натиснути кнопку “Отримати документ”.

В полі попереднього перегляду з’явиться відповідний документ в електронному вигляді, що і буде підтвердженням того, що його сформовано за даними, наявними в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області

 

Уточнено перелік платників ЄСВ

Відповідно до внесених змін платниками єдиного внеску є, зокрема, військові частини й органи, що виплачують грошове забезпечення для:

  • військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу, у тому  числі тим, які проходять військову службу під час особливого періоду, визначеного законами  № 3543 та № 2232 (абзац восьмий п. 1 частини першої ст. 4 Закону про ЄСВ);

  • осіб, які проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, інших утворених відповідно до закону військових формуваннях, Службі безпеки України та службу в органах і підрозділах цивільного захисту (абзац 11 п. 1 частини першої ст. 4 вищезазначеного Закону).

Крім того, платниками єдиного внеску є органи соціального захисту населення, які виплачують допомогу, зокрема, в разі усиновлення дитини особам, які доглядають таку дитину до досягнення нею трирічного віку (абзац 12 п. 1 частини першої ст. 4 Закону про ЄСВ).

Михайло Комлєв

Начальник відділу інформаційно-аналітичного

забезпечення та ведення електронних реєстрів


 

Новий розрахунок максимальної величини ЄСВ

Насамперед змінено розрахунок максимальної величини бази нарахування єдиного внеску.

Максимальна величина бази нарахування єдиного внеску — це максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює 15 розмірам мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується єдиний внесок (п. 4 частини першої ст. 1 Закону про ЄСВ).

Статтею 8 Закону про Держбюджет-2018 установлено мінімальну заробітну плату з 01.01.2018 р. у розмірі 3 723 грн.

Відповідно до внесених змін у 2018 р. сума максимальної величини бази 
нарахування єдиного внеску становитиме 3 723 грн × 15 = 55 845,00 грн

Михайло Комлєв

Начальник відділу інформаційно-аналітичного

забезпечення та ведення електронних реєстрів

 

Легальна зайнятість - шлях до забезпечення правової та соціальної захищеності суспільства

Легальна трудова діяльність – це основа соціальної захищеності працюючого населення. Погоджуючись на «тіньову» зайнятість, працівники повинні розуміти, що їх очікують ризики, пов’язані з захистом своїх трудових прав та соціальним захистом у разі скрутних життєвих обставин.  Відсутність належним чином оформлених трудових відносин позбавляє працівників: захисту від незаконного звільнення; отримання вихідної допомоги у разі звільнення за ініціативою роботодавця, втрату страхового стажу для отримання соціальних виплат, в тому числі і допомоги по безробіттю;  цілої низки інших прав і соціальних гарантій передбачених чинним законодавством.

Для роботодавця нелегальна праця може принести нестабільність у його діяльності, плинність кадрів зумовить необхідність постійного навчання нових працівників, відсутність відповідальності працівника, можливість безкарного заподіяння матеріальної шкоди, шкоди діловій репутації, неналежне виконання трудових обов'язків.

Деякі роботодавці бажають скоротити свої витрати, нараховуючи працівникам заробітну плату в розмірах, менших за мінімальну,  виплачують заробітну плату найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовують працю найманих працівників, з якими не укладені трудові угоди. Відтак ці особи не мають страхового стажу для  отримання в Державній службі зайнятості допомоги по безробіттю залежно від страхового стажу.

Підсумовуючи, можна сказати, що для реалізації своїх трудових прав та забезпечення свого майбутнього найманий працівник повинен вимагати від роботодавця легального оформлення трудових відносин через укладання трудового договору або договору цивільно-правового характеру.

Олена Бабій

Завідувач сектору забезпечення

наповнення бюджету фінансово-економічного відділу

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь