На Тернопільщині задля користування електронними сервісами платники отримали майже 8000 електронних ключів
Нестабільний коронакризовий період, в якому опинився увесь світ, навчив нас максимально використовувати дистанційне спілкування через засоби Інтерне-зв’язку, користуватися різноманітними електронними сервісами, застосовуючи електронний цифровий підпис. Так, упродовж січня-березня 2021 року працівники сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС України, що в Центрі обслуговування Тернопільської ДПІ Головного управління ДПС у Тернопільській області згенерували 7992 відкритих ключі електронного цифрового підпису.
Адже за допомогою кваліфікованого електронного ключа податкової служби користувачі можуть подати звітність, перевірити стан сплати податкових надходжень тощо. З детальнішим переліком дистанційних послуг можна ознайомитися на сайті Кваліфікованого надавача ЕДП: https://acskidd.gov.ua/partnership.
До речі, платники мають можливість самостійно генерувати сертифікати. Для цього їм необхідно завантажити програму з інформаційного ресурсу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС: http://acskidd.gov.ua/manage-certificates.
Зауважимо, що дистанційно сформувати нові ключі можуть користувачі, які мають:
– чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності яких залишилося декілька днів);
– незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
– особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Відділ пресслужби
Головного управління ДПС у Тернопільській області