Жителі області отримують інформацію з пенсійних питань під час прямих телефонних ліній
Спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області продовжують надавати громадянам кваліфіковані роз’яснення щодо останніх змін у пенсійному забезпеченні у телефонному режимі. Відбулися чергові прямі телефонні лінії для жителів Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського районів.
- Із запитаннями до фахівців сервісних центрів звернулися пенсіонери та інші категорії населення. Найбільше звернень поступило щодо перерахунку пенсій з 01 грудня 2020 року у зв’язку із зміною соціальних стандартів та умов призначення пенсії у наступному році. Чимало дзвінків надійшло з питань оформлення одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Окрім того, спеціалісти Фонду поінформували дозвонювачів про функціонування вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний додаток «Пенсійний фонд», за допомогою якого усі зареєстровані користувачі мають можливість у режимі онлайн відстежувати інформацію щодо суми призначеної пенсії, перерахунку пенсійних виплат та зарахованого страхового стажу у зручному форматі мобільних пристроїв.
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області