В умовах карантину – консультації у телефонному режимі
В умовах карантину, роз’яснювальна робота з питань пенсійного забезпечення залишається серед пріоритетних завдань діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області. Тому керівництво Фонду щотижнево проводить прямі телефонні лінії.
В черговий раз, на дзвінки додзвонювачів відповідав начальник Головного управління Ігор Москалик.
- отримали відповіді з питань діяльності Фонду в умовах карантину, перерахунків пенсійних виплат та щодо алгоритму надання у 2020 році одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, які можуть втратити доходи у разі повної заборони сфери їх діяльності внаслідок посилення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19.
Керівник Фонду повідомив додзвонювачам, що відділ обслуговування громадян №11 (сервісний центр) проводить прийом громадян за новою адресою – м. Тернопіль, вул. Лисенка, 1, та разом з тим, наголосив про можливість отримати необхідну інформацію, подавати документи для призначення пенсії, а також інформацію про зарахування стажу та довідки форми ОК-5, ОК-7, зареєструвавшись на вебпорталі Пенсійного фонду України, не виходячи з дому, без особистого звернення до територіальних управлінь.
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області