Отримуйте відповіді з питань пенсійного забезпечення – залишаючись вдома!
Спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять прямі телефонні лінії. В умовах карантину проведення такого формату спілкування є надзвичайно актуальним, адже громадяни мають змогу отримати відповіді на запитання та консультації щодо пенсійного забезпечення не виходячи з дому.
Чергову таку пряму лінію провела перший заступник начальника Головного управління Алла Якубовська.
Громадяни отримали роз’яснення про доплати до пенсій літнім пенсіонерам з 2021 року, зарахування до стажу періодів навчання та догляду за дітьми до досягнення ними 3-ох річного віку, переваги використання електронного пенсійного посвідчення та можливості подавати документи для призначення пенсії в електронному вигляді, не відвідуючи сервісні центри особисто.
Разом з тим, чимало запитань надійшло як від працюючих осіб, так і від роботодавців на рахунок оцифрування трудових книжок. Адже, оцифрування даних громадян для створення електронних трудових книжок — один із найважливіших кроків на шляху до дистанційного призначення пенсій.
Пенсійний фонд України осучаснює процедуру подання документів. З набуттям чинності Постанови Кабінету Міністрів України «Про запровадження обліку трудової діяльності» кожен майбутній пенсіонер отримав можливість зекономити час на відвідуваннях сервісних центрів. Будь-яка застрахована особа за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду має змогу подати скановані копії трудової книжки. Працівники Фонду проведуть їх оцифрування, що дасть змогу призначити пенсію в автоматичному режимі. Окрім того, у разі втрати паперової трудової книжки, не потрібно буде витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.
В. о. начальника Головного управління Алла ЯКУБОВСЬКА