Відповіді на питання з пенсійного забезпечення – під час дії прямих телефонних ліній
Для забезпечення інформування громадян з питань пенсійного забезпечення, під час дії карантинних заходів, спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять прямі телефонні лінії.
Чергові відповіді на свої запитання отримали жителі Бережанського, Зборівського, Монастириського районів та міста Тернополя.
Додзвонювачі цікавилися питаннями запланованих доплат до пенсії літнім пенсіонерам у 2021 році, зарахування до стажу підприємницької діяльності, навчання у вищих навчальних закладах на денній формі, періодів сезонних робіт у сільському господарстві та тим, як можна перевірити свій наявний страховий стажу та сплату внесків роботодавцем за найману особу.
Разом з тим, спеціалісти Фонду звернули увагу громадян на функціонування вебпорталу Пенсійного фонду України, за допомогою якого можна отримати ряд послуг вдома, не звертаючись до сервісних центрів особисто. Зокрема, нагадали про переваги сервісної послуги – автоматичне призначення пенсії, за допомогою якої пенсія призначається автоматично при досягненні особою пенсійного віку з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Головне управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області