Оформляйте звернення правильно!
У Тернопільській ОДПІ зазначили, що згідно із статтею 3 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Стаття 5 Закону містить вимоги щодо оформлення звернень, зокрема:
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення, також, може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відповідно до вимог Наказу Міністерства фінансів №52 від 11.02.2016 р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 березня 2016 р. за № 357/28487 електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Згідно із статтею 8 Закону письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Детальніше – Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ