Декларація з плати за землю: подання документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
Відповідно до п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року, подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Форма податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 №560 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2017 №9) (далі – Декларація).
Формат (стандарт) Декларації передбачає подання в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку податкової декларації.
При цьому платники плати за землю, які подають Декларації засобами електронного зв’язку, наразі не мають можливість надіслати разом із ними копії інших документів.
Отже, платники плати за землю при поданні першої Декларації в електронному вигляді повинні подавати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки на паперових носіях. Надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Сектор комунікацій Головного управління ДПС
у Тернопільській області