До податкової служби звертались, аби отримати консультації та поцікавитись перевірками
Громадяни мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих відомств, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Таке їхнє право закріплене в ст. 40 Конституції України.
Упродовж січня-квітня 2020 року до Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшло 35 письмових звернень від 37 осіб. Із отриманих заяв одне колективне звернення та три анонімних. Більшість звернень, а це 24 заяви надійшло поштою, а 11 - засобами електронного зв’язку.
Письмово до податківців області звернулися п’ять пенсіонерів, два підприємців. Крім цього, соціальний стан ще 28 авторів звернень не визначено.
Тематика більшості звернень стосувалася контрольно-перевірочної роботи – 16 заяв. З метою отримання консультації звернулися 7 осіб. Про ухилення від сплати податків інформували двоє заявників, стільки ж цікавились ліцензуванням певних видів діяльності. Заявники також порушували питання щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрації та обліку платників, подання звітності інших питань, що належать до компетенції ДПС.
Розглянувши письмові звернення, податківці надали 17 роз’яснень, ще 8 вирішили позитивно. Трьом заявникам відмовили в наданні інформації, стільки ж повернули авторам. Дві заяви переслали за належністю, така ж кількість залишилась без розгляду, відповідно до ЗУ„Про звернення громадян”.
Сектор комунікацій
Головного управління ДПС у Тернопільській області