Як повернути чи обміняти товар в Інтернет-магазині
Інколи буває, що придбана в Інтернет-магазині річ з якихось причин вам не підходить. У такому випадку ви маєте право її повернути або обміняти. Для цього:
- збережіть документ, що підтверджує оплату/отримання товару;
- переконайтеся, що товар зберігся у первісному вигляді;
- протягом 14 днів з дня купівлі зверніться до продавця з вимогою повернути/обміняти товар;
- повідомте, як можна забрати товар – витрати за пересилку покладаються на продавця або за домовленістю сторін.
Зазначимо, замінити товар продавець може тільки тоді, коли одночасно виконуються три умови:
- інший товар відповідає меті використання замовленого;
- має таку ж або кращу якість;
- його ціна не перевищує ціни замовленого товару.
Якщо продавець відмовляється прийняти або обміняти товар:
- переконайтеся, що володієте інформацією про суб'єкта господарювання, який здійснив продаж.
- зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
Судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.
Важливо! Далеко не всі товари можна повернути в магазин та отримати назад свої гроші. Зокрема, це стосується продовольчих товарів, ліків, засобів гігієни, ювелірних виробів. Детальний перелік шукайте у постанові КМУ від 19 березня 1994 р. N 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»».
Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області