Щодо реєстрації книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат) в контролюючому органі
Тернопільське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області повідомляє,що наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №579 затверджені Порядок ведення книги обліку доходів для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість, та Порядок ведення книги обліку доходів і витрат для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість (далі – Порядки).
Книга обліку доходів (книга обліку доходів і витрат) ведеться за вибором платника податку, зокрема, в паперовому вигляді (п. 2 Порядків).
Відповідно до п. 3 Порядків у разі обрання платником податку ведення книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат) в паперовому вигляді:
1) платник податку зобов’язаний подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат), на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса;
2) книга обліку доходів (книга обліку доходів і витрат) прошнурована, пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі, зокрема, засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою.
Згідно з типовою інформаційною карткою адміністративної послуги «Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку», затвердженою наказом Державної фіскальної служби України від 19.04.2019 № 320 «Про затвердження типових інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг», строк надання адміністративної послуги становить 1 робочий день.
Книга подається до Головного управління ДФС за основним місцем обліку через державні податкові інспекції, утворені у складі Головного управління ДФС у м. Києві та у складі управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів Головних управлінь ДФС в областях.
Інформаційну картку адміністративної послуги розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» сайту суб’єкта надання адміністративної послуги.
Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників або за телефоном:
43-46-10, 43-46-46.