Спростити реєстрацію РРО допоможе Наказ Мінфіну
Тернопільське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що 19 квітня 2019 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.02.2019 №64 «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – Наказ № 64), зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.03.2019 за №307/33278, яким затверджено:
- Порядок ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – Порядок РРО);
- Порядок ведення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – Порядок ЦСО);
- Зміни до Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547.
Наказом №64 встановлено, що не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності Наказом №64, ДФС формує реєстр екземплярів РРО (далі – Реєстр РРО) та включає до нього всі екземпляри реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб’єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів;
Протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності Наказом №64, виробники (постачальники) подають заяви про включення до Реєстру РРО всіх екземплярів РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності Наказом №64, строк служби яких не сплив та які не включені до Реєстру РРО.
Протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності Наказом №64, при поданні заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру РРО на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання – користувач РРО додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (при застосуванні зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру РРО.
При цьому первинне наповнення реєстру центрів сервісного обслуговування (далі – Реєстр ЦСО) РРО інформацією про центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) РРО здійснюється на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності Наказом №64.
Водночас ЦСО, який укладає договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, що вперше буде реєструватись в органах ДФС, на момент укладання такого договору має бути включений до Реєстру ЦСО.
Порядком РРО та Порядком ЦСО передбачено, що реєстрація РРО здійснюється за спрощеною процедурою. Тобто достатньо однієї заяви, яка має спрощену форму та подається в електронній формі без додатків.
Спрощення реєстраційної процедури забезпечується за рахунок запровадження електронного обміну документами між усіма суб’єктами відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів ДФС.
Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників або за телефоном:
43-46-10, 43-46-46.