A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великогаївська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ЗАХИЩАЄ ПРАВА ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ І ПОСТІЙНО РОЗШИРЮЄ СПЕКТР НАДАННЯ ПОСЛУГ

Дата: 09.04.2019 19:00
Кількість переглядів: 613

Із 2000 року в Україні діє реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який веде Пенсійний фонд України і в якому накопичено значний обсяг інформації про застрахованих осіб. Ця інформація використовується не лише для призначення пенсій, але і всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій, для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Пенсійний фонд України постійно працює над розширенням спектру надання послуг для громадян через базу Реєстру застрахованих осіб, запроваджуються нові централізовані системи призначення та виплати пенсій. Особлива увага приділяється роботі щодо перевірки повноти та достовірності інформації в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Але і у самої застрахованої особи є можливість контролювати як сам факт звітування страхувальником щодо неї, так і достовірність поданої інформації. Таку інформацію можна отримувати через Веб-портал Пенсійного фонду України.

Для того, щоб стати його користувачем, необхідно зареєструватись, звернувшись до фахівців будь-якого органу Фонду із заявою або ж зробити це самостійно за допомогою електронного цифрового підпису. За допомогою цього зручного електронного сервісу кожна застрахована особа може подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії, подивитись, які роботодавці подавали звіт за неї, які суми заробітної плати були нараховані, чи сплачено страхові внески, скільки днів для стажу зараховано, звернутися за консультацією до фахівців, замовити і роздрукувати необхідні довідки.

Крім того, за допомогою SMS-повідомлень Пенсійний фонд щомісячно інформує найманих працівників про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу. Для отримання смс-повідомлень від Пенсійного фонду України необхідно зареєструватись в особистому кабінеті на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Якщо особа не має ЕЦП, то для підключення до смс-інформування необхідно подати відповідну заяву до будь-якого управління Пенсійного фонду України.

На веб-порталі Пенсійного фонду функціонує і кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності тощо. Кабінет надає можливість роботодавцю (як юридичній, так і фізичній особі-підприємцю) переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості підприємства до Фонду з цього виду платежу.

Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу. Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті ЄСВ. Роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності всім своїм найманим працівникам (довідки ОК-7 та про трудовий і страховий стаж). До цього часу первинні дані для розрахунку – страховий стаж та розмір заробітної плати – надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис керівника чи бухгалтера або електронну печатку.

На веб-порталі Пенсійного фонду працює і сервіс надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом. З QR-кодом можна отримати такі електронні документи: довідку про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), довідку про трудовий і страховий стаж, витяг з Реєстру застрахованих осіб та інші.

Документ з QR-кодом згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Всі послуги, які надає Пенсійний фонд України, є безкоштовними.

 

Людмила Травіна

Начальник відділу обслуговування громадян у смісті Тернополі

ТО УПФУ Тернопільської області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь