Основне місце обліку суб’єкта господарювання змінено: що з сертифікатом відкритих ключів?
Тернопільське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до частини другої ст. 12 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та п. п. 3.4.6 п. 3.4 розділу 3 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 05.11.2018 №121, користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містить сертифікат відкритого ключа.
Враховуючи викладене, при зміні місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників або за телефоном: