Робоча зустріч в селі Баворів
10 травня в клубі села Баворів відбулася робоча зустріч керівництва сільської ради із активом територіальної громади. Основною темою обговорення учасників заходу було питання створення та функціонування музею громади. Від сільської ради у зустрічі взяли участь сільський голова Олег Кохман, заступник голови Галина Кравчинюк, начальник відділу освіти Мирослав Дишкант, начальник юридичного відділу Михайло Лисиканич, інспектор відділу фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Володимир Чубатий, старости сіл ОТГ, від активу громади – керівники фермерських господарств та закладів освіти. Також на обговорення були запрошені директор Тернопільського краєзнавчого музею Степан Костюк та організатор створення кімнати-музею журналістики в селі Баворів Богдан Свіргун.
Учасниками заходу були обговорені питання щодо майбутнього формату музею, документального оформлення його роботи, джерел фінансування закладу, порядку збору експонатів, кадрового забезпечення установи та ін. Вирішили рекомендувати сільському голові винести розпорядження про створення робочої групи для організації роботи музею громади під керівництвом Володимира Чубатого, куди ввійдуть старости, директори шкіл, вчителі історії, працівники культури; куратором групи призначити заступника сільського голови Галину Кравчинюк; для збору коштів на фінансування музею відкрити в органах Державної казначейської служби благодійний рахунок, про реквізити якого оприлюднити згодом.
Після закінчення даного обговорення його учасники пішли оглянути кімнату-музей журналістики, що знаходиться в одному приміщенні із офісом старости сіл Баворів та Застав’є, а представники сільської ради продовжили розмову вже із керівниками фермерських господарств, що діють на території ОТГ.
Із фермерами були обговорені питання щодо розміру земельного податку за земельні паї для одноосібників, узаконення користування з боку ФГ та інших суб’єктів господарювання землями комунальної та приватної власності, порядку сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, створення так званого реєстру елітного житла на території ОТГ, податкової дисципліни фермерських господарств та інших суб’єктів господарювання, нового порядку нарахування субсидій для громадян, дотримання правил благоустрою на території ОТГ та ін. Отримана інформація була взята учасниками зустрічі до відома.
Підготував Михайло Лисиканич. Фото Галини Кравчинюк