A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великогаївська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

жовтень 2018 року

Звіти щодо використання коштів Фонду та заборгованості зі сплати страхових коштів мають бути подані до 20 жовтня

Звіти по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування та щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів подаються до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України не пізніше 20 числа наступного за звітним періодом місяця. Базовим звітним періодом є квартал.

Звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням

Звіт за формою Ф4-ФСС з ТВП подається до робочих органів виконавчої дирекції Фонду в повному обсязі страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття його на облік в органі Фонду або за місцем обліку, зазначеним у Державному реєстрі (для зареєстрованих після 01.01.2011).

Звіт подається на вибір страхувальника одним із способів:

в електронній формі;

на паперових носіях;

надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Зазначений звіт складається страхувальником наростаючим підсумком з початку року та не подається страхувальником у разі:

відсутності у страхувальника зобов’язання перед Фондом по субрахунках, на яких ведеться облік розрахунків з Фондом на початок звітного кварталу та оборотів по субрахунках у звітному кварталі;

наявності зобов’язання Фонду перед страхувальником на початок року та відсутності оборотів по субрахунках, на яких ведеться облік розрахунків з Фондом у звітному кварталі.

Звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України

Страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових внесків за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, подають зазначений звіт до повного погашення заборгованості.

При цьому, у разі погашення страхувальником заборгованості до кінця звітного періоду, звітність до Фонду не подається.

Прес-служба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

 

Постраждалі учасники Революції Гідності мають право на отримання лікарняних у розмірі 100% заробітної плати

Особи, які отримали тілесні ушкодження (тяжкі, середньої тяжкості, легкі) під час участі у Революції Гідності, мають право на призначення їм допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними листками) від Фонду соціального страхування України у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від тривалості страхового стажу. Відповідний Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо соціального захисту постраждалих учасників Революції Гідності та деяких інших осіб» від 22.05.2018 № 2443-VIII набув чинності 25 липня цього року.

Відповідно до прийнятих змін за страховими випадками, які настали з 25.07.2018, допомога по тимчасовій непрацездатності постраждалим учасникам Революції Гідності виплачується у розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу).

Також компенсація втраченого заробітку за період хвороби або травми фінансується Фондом у розмірі 100% середнього доходу для:

застрахованих осіб, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

одного з батьків або особи, що їх замінює та доглядає хвору дитину віком до 14 років, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи;

ветеранів війни та осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

осіб, віднесених до жертв нацистських переслідувань відповідно до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»;

донорів, які мають право на пільгу, передбачену статтею 10 Закону України «Про донорство крові та її компонентів».

Окремо зазначимо, що допомога по тимчасовій втраті працездатності, пов’язаній з нещасними випадками на виробництві або професійними захворюваннями, фінансується Фондом у розмірі 100% середньої заробітної плати незалежно від страхового стажу.

Сума допомоги по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною або хворим членом сім’ї) в розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду.

У загальних випадках розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності залежить від тривалості страхового стажу та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років).

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Безоплатним реабілітаційним лікуванням за кошти Фонду у 2018 році забезпечено на 28% більше осіб

За оперативними даними упродовж 9 місяців 2018 року відновним лікуванням на базі реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за кошти Фонду соціального страхування України було забезпечено 26 600 застрахованих осіб, що на 5 895 осіб більше порівняно з тим же періодом минулого року.

Фонд фінансує курс реабілітаційного лікування в обсязі 100% потреби для кожного працевлаштованого на підприємствах і в організаціях незалежно від форми власності за наявності медичних показань. Зокрема, у разі підгострого періоду інфаркту міокарда, опіків, захворювань легень; цукрового діабету; оперативного та інструментального видалення каменів з нирок тощо.

«Забезпечення реабілітацією з початку 2018 року відбувається за реформованим механізмом. Це повністю адресна система, яка дозволила значно спростити та прискорити процедуру отримання лікування, що суттєво, коли мова про підгострі стани, складні патології, які потребують оперативної реабілітації. Крім того, тепер пацієнти самостійно обирають санаторно-курортний заклад, у якому хочуть пройти відновне лікування. За результатами першого кварталу цього року охоплення застрахованих осіб реабілітацією відносно того ж періоду 2017-го зросло на 17%, а за даними 9 місяців показник збільшення сягнув уже понад 28%», – зазначив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

Порядок отримання реабілітаційного лікування за кошти Фонду соціального страхування України:

після надання висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я щодо необхідності реабілітації за певним профілем, лікувальний заклад повідомляє робочий орган Фонду про наявність на лікуванні особи, що має показання для проходження відновного лікування;

не пізніше наступного дня у стаціонар лікарні до пацієнта прибуває фахівець Фонду (страховий агент), який за наданим паспортом та ідентифікаційним кодом самостійно перевіряє, чи є особа застрахованою, та разом із хворим заповнює заяву на відновне лікування;

пацієнту надається перелік санаторіїв, які відповідають вимогам по профілю його хвороби, і він самостійно обирає санаторно-курортний заклад для проходження лікування;

орган Фонду узгоджує з санаторієм наявність вільних місць і укладається тристоронній договір – між Фондом, санаторієм і хворим;

застрахована особа направляється до санаторно-курортного закладу на відновне лікування зі стаціонару лікарні. На час реабілітації продовжується лікарняний листок, за яким Фондом фінансується допомога по тимчасовій втраті працездатності, аби компенсувати особі втрачений за час лікування заробіток;

після проходження реабілітації застрахованою особою підписується акт приймання-передачі наданих послуг.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років включається до страхового стажу

Розмір матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (компенсація втраченого заробітку за період перебування на лікарняному), що фінансується Фондом соціального страхування України, обчислюється, виходячи із тривалості страхового стажу застрахованої особи. Страховим стажем вважається період (строк), протягом якого особа підлягала страхуванню у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та за який щомісяця сплачено нею та роботодавцем або нею страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Виключення становлять період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, отримання виплат за окремими видами соціального страхування, крім пенсій усіх видів (за винятком пенсії по інвалідності), які включається до страхового стажу як період, за який сплачено страхові внески, виходячи з розміру мінімального страхового внеску.

Водночас, до страхового стажу за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності не зараховуються періоди навчання у вищому закладі освіти (у тому числі на підготовчих відділеннях), в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі з денною (очною) формою навчання.

Страховий стаж обчислюється за даними персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а за періоди до його запровадження – у порядку та на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.

Зазначимо, сума допомоги по тимчасовій втраті працездатності складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Набув чинності новий порядок фінансування страхувальників

01 жовтня набули чинності зміни у порядку фінансування Фондом соціального страхування України страхувальників (роботодавців) для надання ними застрахованим особам допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві. Зміни направлені та посилання соціального захисту працевлаштованих у частині пришвидшення термінів отримання ними матеріального забезпечення, а також оптимізацію та спрощення для роботодавців взаємодії з Фондом, мінімізацію перевірок і заміну санкцій на попередній контроль.

Основні нововведення, що вступили у дію відповідно до набуття чинності Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12:

Система попереднього контролю правильності нарахування виплат. Система впроваджується з метою реалізації нових підходів до обслуговування страхувальників, вдосконалення системи фінансування та упередження можливих помилок при визначенні розміру допомоги та страхових виплат. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів ФССУ під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

Нова форма заяви-розрахунку. Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам. Система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві. Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою необхідно подати упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві.

Строки подачі заяви-розрахунку. Окрім раніше затверджених термінів розгляду документів для призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства, з 01 жовтня також передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії (рішення уповноваженого).

Можливість подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітів у електронному вигляді. Раніше реалізована можливість подачі звіту Ф4-ФСС з ТВП у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису, з 01 жовтня доступна також для подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам. Нововведення має на мені зменшити навантаження на роботодавців, спростити та пришвидшити фінансування матеріального забезпечення. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Змінився порядок призначення страхових виплат потерпілим на виробництві

Вступила у дію нова редакція Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, які здійснюються Фондом соціального страхування України. Дія зазначеного Порядку поширюється на потерпілих від нещасного випадку на виробництві та/або професійного захворювання, а також осіб, які мають право на страхові виплати в разі втрати годувальника. Станом на сьогодні таких осіб майже 207,7 тис. Документ було затверджено рішенням правління Фонду від 19.07.2018, чинності оновлена редакція набула з 01.10.2018.

Порядок вдосконалив механізм призначення, перерахування та проведення робочими органами виконавчої дирекції Фонду та їх відділеннями страхових виплат. Зокрема, новою редакцією передбачено перерахунок розміру щомісячних страхових виплат сім’ям померлих на виробництві у разі смерті одного з членів родини.

Також, відповідного до прийнятого Порядку, з 01 жовтня за період між закінченням одного навчального закладу та вступом до іншого дітям, батьки яких загинули на виробництві, Фондом буде проведено щомісячні страхові виплати. Зокрема, страхові виплати не будуть призупинятись у літній період між закінченням школи та вступом до вищого навчального закладу на денну форму навчання тощо.

Загалом, Порядок врегульовує питання призначення, перерахування та проведення таких страхових виплат:

1) допомога по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;

2) одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячна страхова виплата втраченого заробітку потерпілого;

4) страхова виплата потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу, нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячна страхова виплата особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Порядок привів у відповідність до чинного законодавства документ, що діяв з 2007 року.

Нагадаємо, 01 жовтня також набули чинності зміни у порядку фінансування Фондом соціального страхування України страхувальників (роботодавців) для надання ними застрахованим особам допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Заява-розрахунок для виплати матеріального забезпечення має бути подана роботодавцем упродовж 5 робочих днів

З 01 жовтня 2018 року передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії із соціального страхування підприємства (рішення уповноваженого) щодо призначення матеріального забезпечення. Відповідне положення затверджено постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ».

«Комісія також має затверджені строки, у які вона повинна розглянути документи, що надійшли від працівника, для призначення йому матеріального забезпечення. Для допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах – це 10 днів з моменту надходження. Для допомоги на поховання строк призначення – не пізніше дня, що настає за днем звернення. Терміни встановлені з метою пришвидшити строки виплати допомог застрахованим особам, забезпечити їх соціальний захист. І одночасно роботодавцям надається можливість подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, тобто процес не лише пришвидшується для працівників, але й спрощується для страхувальників», – говорить директор департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду Світлана Зарубіна.

Зазначимо, комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Нагадаємо, заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України з 01 жовтня 2018 року може бути подана страхувальником (роботодавцем) у електронному вигляді. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Роботодавці зможуть подавати електронні заяви-розрахунки з 01 жовтня, затверджено примірний договір

Заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України з 01 жовтня 2018 року може бути подана страхувальником (роботодавцем) у електронному вигляді. Відповідне положення затверджено постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12.

З метою створення належних умов експлуатації автоматизованої інформаційної системи приймання електронних документів від страхувальників, наказом виконавчої дирекції ФССУ від 25 вересня 2018 року № 442-од затверджено Примірний договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

Зазначимо, раніше форма електронної подачі була реалізована для звітності Ф4-ФСС з ТВП, у той час як заяви-розрахунки могли подаватись страхувальниками особисто, або за допомогою поштового зв’язку.

Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Створення страхувальником електронних документів здійснюється за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Робочий орган виконавчої дирекції Фонду забезпечує відправлення страхувальнику трьох видів квитанцій: про одержання електронного документа, що засвідчує факт і час його одержання; про надходження електронного документа, що за результатами перевірки засвідчує факт і час його відправлення; про приймання електронного документа, що засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа та внесення його даних у базу.

Спосіб подання документів визначається роботодавцями на добровільних засадах, подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. Водночас, зберігається можливість подачі заяви-розрахунку безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за своїм місцезнаходженням чи місцем проживання.

У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

Зміни у фінансуванні страхувальників набудуть чинності в понеділок

З 01.10.2018 набуває чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ, який було затверджено правлінням Фонду 19 липня 2018 року.

Питання реалізації його положень обговорили сьогодні, 27 вересня за участі представників виконавчої дирекції ФССУ, керівників та спеціалістів управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві під час селекторної наради.

В.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергій Нестеров зазначив, що прийнятий Порядок має на меті перейти до нового формату відносин із страхувальниками, орієнтованого на спрощення, збільшення ефективності та мінімізацію перевірок: «Наше головне завдання зараз – впровадити нові підходи до обслуговування страхувальників. Забезпечити приймання документів в електронному вигляді, зменшити навантаження на роботодавців. Частково за рахунок збільшення навантаження на працівників робочих органів, які з першого жовтня будуть здійснювати попередній контроль правильності нарахування виплат. Якщо у заявах-розрахунках будуть виявлені помилки, буде діалог із роботодавцем і рекомендації щодо усунення недоліків, а не санкції. Від перевірок страхувальників, які працюють у межах закону, ми маємо відійти».

Крім того, за словами С. Нестерова, на розгляд правління Фонду готується проект постанови про відміну з 01.01.2019 звіту страхувальників за формою Ф4-ФСС з ТВП.

Директор департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду Світлана Зарубіна роз’яснила питання фінансування страхувальників для надання окремих виплат потерпілим на виробництві, виплат внутрішньо переміщеним особам та ін.

Ганна Харченко, заступник директора департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ, надала методичні рекомендації із заповнення нової форми заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам, страхових виплат потерпілим на виробництві, відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Директор департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів ВД ФССУ Роман Яхимович і представники розробника прикладного програмного забезпечення надали роз’яснення щодо особливостей подачі страхувальниками заяв-розрахунків в електронній формі, їх приймання відділеннями управлінь виконавчої дирекції Фонду, а також особливостей налаштування і можливостей програмного забезпечення та вимог щодо приймання і опрацювання заяв-розрахунків з 01 жовтня 2018 року.

Усі відділення управлінь виконавчої дирекції Фонду провели успішні тестування системи електронного обслуговування та готові до прийому заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів та звітів у електронному вигляді з 01 жовтня.

Як зазначалось, новий Порядок фінансування страхувальників з 01 жовтня 2018 року вносить ряд змін. Зокрема, набуває чинності оновлена форма заяви-розрахунку, впроваджується новий документ – повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, надається можливість подачі зазначених документів в електронному вигляді із використанням електронного цифрового підпису тощо.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 

З 01 жовтня набуває чинності нова форма заяви-розрахунку для фінансування лікарняних

За рішенням правління Фонду соціального страхування України з 01 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ. Відповідний Порядок фінансування страхувальників було затверджено постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12.

Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Форму заяви-розрахунку розширено для реалізації попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Такий превентивний підхід дозволить відійти від практики перевірок роботодавців за фактом уже профінансованих виплат.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватиме перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

У разі потреби, може здійснюватись обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Заява-розрахунок подається роботодавцем для надання працівникам таких видів матеріального забезпечення:

допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною);

допомога по вагітності та пологах;

допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві);

допомога по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;

виплата при тимчасовому переведенні потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;

відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Як зазначалось, 01 жовтня вступає у дію можливість подання заяви-розрахунку в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Прес-служба виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь