Великогаївська громада
Тернопільський район, Тернопільська область

кінець лютого 2018

Безробітним громадянам про легальну зайнятість

В Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості відбувся черговий семінар для безробітних громадян, в якому прийняла участь Юлія Талалай - головний спеціаліст відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи.

Громадяни повинні усвідомлювати, що вимагаючи від своїх роботодавців офіційного працевлаштування, а також нарахування та виплату гідної заробітної плати сьогодні, вони забезпечують собі соціальні гарантії та пенсію завтра.

Поряд з цим, Юлія Талалай розповіла про переваги веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, запропонувала учасникам семінару зареєструватися та отримувати інформацію із своєї  картки застрахованої особи про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески.

Марта Ковалець

головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

День відкритих дверей для працівників сільського господарства

Для більш детального ознайомлення з роботою Тернопільського об’єднаного управління запроваджено проведення «Днів відкритих дверей», коли кожен охочий має можливість прийти до Фонду та отримати кваліфіковану відповідь, роз’яснення або пораду від спеціаліста.

Провела такий черговий захід начальник відділу обслуговування громадян у Тернопільському районі Ольга Гірська

На зустріч запросили працівників сільського господарства, яким роз’яснили про те, хто із сільгоспрацівників має право на достроковий вихід на пенсію, які документи під час виходу на пенсію потрібно подати до органів Пенсійного фонду, а також яким чином можна підтвердити трудовий стаж особі, якщо відповідних записів у трудовій книжці немає.

Обговорювалися також нюанси зарахування до пільгового стажу тракториста часу проходження строкової військової служби та навчання в професійно-технічному начальному закладі, особливості призначення пільгової пенсії багатодітним матерям, які працюють у сільському господарстві.

З метою підвищення грамотності та обізнаності громадян з пенсійних питань, фахівці Фонду запропонували відвідувачам ознайомитись з відомчими виданнями – щотижневою газетою «Пенсійний кур’єр» та щомісячним журналом «Вісник Пенсійного фонду України», з яких завжди можна отримати актуальну інформацію щодо новин та змін у пенсійному законодавстві.

Завдяки проведеному заходу відвідувачі не тільки отримали можливість вирішення питання, але й дізналися про електронні послуги, зокрема про ВЕБ-портал Пенсійного фонду України.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Про дотримання законодавства в частині оплати праці – роботодавцям за круглим столом

Заступник начальника Тернопільського об’єднаного управління Віталій Шаховал та начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення та використання електрнонних реєстрів Михайло Комлєв взяли участь у семінарі в Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості на тему: «Легалізація заробітної плати, зайнятості населення та обліку прав застрахованих осіб на пенсійне та соціальне страхування» для страхувальників, які мають найманих працівників.

На порядку денному розглядались актуальні питання виплати офіційної заробітної плати. Фахівці управління акцентували увагу слухачів на тому, чим загрожує роботодавцям порушення норм законодавства про працю у випадках допуску працівників до роботи без оформлення трудового договору, працевлаштування працівника на неповний робочий час при фактичному виконанні роботи протягом повного робочого дня, встановлення на підприємстві та виплати заробітної плати без нарахування та сплати єдиного внеску і податків. Зазначили, що такі порушення чинного законодавства в майбутньому негативно впливатимуть на пенсію їх найманих працівників.

Також пенсійники надали роз’яснення та консультації з питань формування звітності, що надходить до Фонду, в розрізі застрахованих осіб.

На завершення зустрічі присутні отримали інформаційні буклети про переваги користування електронним сервісом – Веб-порталом Пенсійного фонду України.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Стався до майбутнього відповідально - працюй від сьогодні легально!

Під таким гаслом спеціалісти Тернопільського об’єднаного управління організували і провели акцію-флешмоб у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості.  Учасники заходу привернули увагу приватних підприємців та тимчасово безробітних громадян до важливого питання сьогодення - легальної зайнятості. Наголосили на тому, що одержуючи неофіційну зарплату, громадяни позбавляють себе гідної пенсії у майбутньому.  Приватним підприємцям нагадали на важливості укладання трудових договорів з найманими працівниками та дотримання законодавства з оплати праці.    

Організатори переконані, що такі інформаційні  заходи  допоможуть громадянам  усвідомити важливість офіційного працевлаштування та забезпечити собі гідне пенсійне майбутнє.                       

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Оновлено перелік дозволених для використання касових апаратів

У Тернопільській ОДПІ інформували, що Державною фіскальною службою України наказом від 20 лютого 2018 р. № 79 затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Оновлений Державний реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена, в кількості 160 моделей.

Окремо наводиться Перелік РРО, виключених з держреєстру у 2016-2017 рр., експлуатація яких не дозволяється. Загалом таких РРО 5.

Водночас, втратив чинність наказ ДФСУ від 18.12.2017 р. №854.

Довідково: З оновленим Державним реєстром РРО можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС, у розділі Реєстри, Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (http://sfs.gov.ua/).

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ, також за телефоном: 43-46-10.

Приймаєте працівника на роботу – подайте повідомлення у податкову

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власник підприємства, установи, організації або фізична особа повинна подати до податкової інспекції за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття такого працівника на роботу.

Тобто, обов’язок з подання повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір). Форма повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджена  постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413.

Подати таке повідомлення слід до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж із п'ятьма особами.

Разом з тим, повідомлення про прийняття працівника на роботу не надається, якщо:

- з фізичною особою укладається договір цивільно-правового характеру,

- власник виконує функції з управління підприємством;

- фізична особа працює на громадських засадах;

- стажист навчається у роботодавця на підставі договору про стажування, який є різновидом договору цивільно-правового характеру;

- працівника поновлено на попередній роботі за судовим рішенням;

- працівник виходить з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відпустки без збереження заробітної плати, оскільки на період відпустки дія трудового договору не припиняється.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ та за телефоном: 43-46-10.

Про порядок обліку платників на податковій «гарячій» лінії

«Гаряча» лінія на тему «Порядок обліку платників Тернопільської ОДПІ. Особливості 2018 року» відбудеться у Тернопільській об’єднаній ДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області у вівторок, 5 березня 2018 року, з 15 до 16 год.

На запитання платників податків за номером телефону 43-46-46 відповідатиме заступник начальника управління-начальник відділу реєстрації та обліку платників Іванко Ірина Мирославівна.

До складу витрат включаються суми нарахованої амортизації

У Тернопільській ОДПІ зазначили, що об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між виручкою у грошовій та не грошовій формі і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такого підприємця.

З першого січня 2017 року підприємці отримали право за власним бажанням включати до складу витрат, амортизаційні відрахування за витратами на придбання основних засобів та нематеріальних активів та витратами на самостійне виготовлення основних засобів.

Розрахунок амортизації здійснюється із застосуванням прямолінійного методу, за яким річна сума амортизації визначається діленням первісної вартості об'єкта основних засобів та нематеріальних активів, яка амортизується, на строк корисного використання об'єкта основних засобів та нематеріальних активів.

Разом з тим, не підлягають амортизації об'єкти житлової нерухомості та легкові і вантажні автомобілі.

Ремонт, реконструкція, модернізація та інші поліпшення основних засобів, а також ліквідація основних засобів (у частині залишкової вартості) не підлягають амортизації, а повністю включаються до складу витрат звітного періоду.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-10.

Завершення фінансування пенсій та грошової допомоги в лютому 2018 року

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області повідомляє, що відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та інших законодавчих актів, що регулюють питання пенсійного забезпечення громадян, завершено виплату пенсій та грошової допомоги на лютий 2018 року. 

Станом на 25 лютого 2018 року виплату пенсій та грошової допомоги профінансовано в розмірі 159 млн. 470,3 тис. грн. що становить 100,0 % місячної потреби лютого 2018 року.

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області

 

ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ ТА ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ!

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області повідомляє, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року – 3723 грн. З врахуванням вищезазначеної правової норми,  розмір заробітної плати будь-якого працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати. Розмір мінімального страхового внеску з 01.01.2018р. становить 819,06 грн. (3723*22%=819,06 грн.). Тільки за умови сплати внеску у розмірі не менше мінімального до страхового стажу працівника буде зараховано повний місяць.

Лише оформлена відповідно до законодавства праця дає змогу заробити страховий стаж, і лише легальна заробітна плата формуватиме розмір  майбутньої пенсії.

Зареєструвавшись на веб-порталі Пенсійного фонду України за адресою http://portal.pfu.gov.ua, кожна застрахована особа має можливість контролювати свою зарплату, перевіряти факт сплати внесків та суму, з якої вони перераховуються.

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області

 

Добровільне соціальне страхування

Головною умовою для визначення права на призначення пенсії є наявність страхового стажу, тобто періоду (строку), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов’язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню згідно із законом і за який сплачено страхові внески.

Держава передбачила можливість самостійно на добровільних умовах сплачувати страхові внески. Добровільна сплата єдиного внеску врегульована Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI.

Платниками, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску, є:

– члени особистого селянського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню;

– особи, які досягли 16-річного віку та:

  • не перебувають у трудових відносинах із роботодавцями,

  • не є фізичними особами-підприємцями,

  • не провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, не провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та не отримують дохід від цієї діяльності, у тому числі іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають або працюють в Україні, громадяни України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України,

  • не є членами фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах – на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.

Зазначені особи беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного в договорі про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату).

Договором про добровільну участь може бути передбачена одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період із 1 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року). Сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок на дату укладення договору, помножений на коефіцієнт 2. Станом на 01.01.2018 мінімальний страховий внесок становить 819,06 грн., відповідно сума сплати за попередні періоди не може бути меншою за 1 638,12 грн.

Одноразова сплата особою єдиного внеску за попередні періоди може бути здійснена за окремим договором, укладеним у порядку, передбаченому Законом.

Єдиний внесок для осіб, які мають право на добровільну сплату внеску, встановлюється у розмірі 22 відсотки бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок та більшою за суму єдиного внеску, обчисленого, виходячи з максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленого на дату укладення договору. Станом на 01.01.2018 внесок для осіб, які беруть добровільну участь, становить від 819,06 грн. до 12 285,90 грн.

Як визначити обєкт оподаткування для сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій при набутті права власності на легковий автомобіль 2018 року?

Згідно з пунктом 7 статті 1 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон) платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування є підприємства, установи й організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні територіальними органами Міністерства внутрішніх справ, окрім випадків забезпечення легковими автомобілями осіб з інвалідністю згідно із законодавством та успадкування легкових автомобілів відповідно до закону.

Об’єктом оподаткування для зазначених платників є вартість легкового автомобіля.

Пунктом 8 статті 4 Закону визначено ставки збору залежно від вартості об’єкта (виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб із 1 січня 2018 року, встановленого статтею 7 Закону України «Про державний бюджет України на 2018 рік» у розмірі 1762 грн.):

3% - якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (2018 року із суми до 290 730 грн.);

4% - якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (2018 року із суми понад 290 730 грн. до 510 980 грн.);

5% - якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня звітного року (2018 року із суми понад 510 980 грн.).

Порядок сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.1998 № 1740 (далі – Порядок 1740).

Згідно з пунктом 13 Порядку 1740 збір на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій при набутті права власності на легкові автомобілі сплачується в розмірі залежно від вартості легкового автомобіля, визначеної відповідно до договору купівлі-продажу, довідки-рахунку торговельних організацій, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість.

Враховуючи положення пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України та роз’яснення Державної Податкової адміністрації України від 15.06.2011 №7118/5/16-1516-26, об’єкт оподаткування та ставка збору на обов’язкове державне пенсійне страхування визначаються виходячи з вартості легкового автомобіля без урахування податку на додану вартість, якщо суму такого податку зазначено в документі, що підтверджує вартість автомобіля.

Водночас відповідно до статті 49 Митного кодексу України митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей і базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

З огляду на зазначене та згідно з Порядком заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 №651 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.08.2012 за №1372/21684, який визначає правила заповнення граф митної декларації, об’єктом оподаткування збору на обов’язкове державне пенсійне страхування є митна вартість товару, зазначена в графі 45 «Коригування».

Олена Бабій

Завідувач сектору

забезпечення наповнення бюджету

фінансово-економічного відділу

 

Проведена «пряма телефонна гаряча лінія» начальника Тернопільського об’єднаного управління

З метою вдосконалення роботи Тернопільського об’управління Пенсійного фонду України Тернопільської області в сфері масової комунікації та проведення прямого діалогу з громадянами міста Тернополя та Тернопільського району 23 лютого 2018 року начальником Тетяною Глух проведена «пряма телефонна гаряча лінія».

Під час роботи «гарячої лінії» до об’єднаного управління звернулося 6 осіб. Були порушені питання призначення пенсій, перерахунок пенсій, сплата страхових внесків, отримання пенсій через установи банку та виплати допомоги на поховання.


День ПФУ у селах Плотича та Чистилів

Фахівці Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області провели День Пенсійного фонду в селах Плотича та Чистилів Тернопільського району. Головні спеціалісти відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій у Тернопільському районі Оксана Кришталович та Людмила Небесна надали роз’яснення щодо осучаснення призначених раніше пенсій, скасування особливого порядку виплати пенсій пенсіонерам які працюють, визначення розмірів мінімальної пенсії за віком, доплат, надбавок, підвищень, визначених законодавством, порядок відновлення виплати пенсій жінкам, які достроково вийшли на пенсію після досягнення пенсійного віку 55 років, нові умови виходу на пенсію залежно від набутого страхового стажу, адже з 1 січня 2018 року діють нові правила виходу на пенсію

Фахівці Фонду рекомендували особам передпенсійного віку заздалегідь звертатися до фахівців управління з метою проведення попередньої перевірки документів, необхідних для призначення пенсії.

Також спеціалісти об’єднаного управління наголосили присутнім про можливість отримання інформації з пенсійних питань за допомогою телефону «гарячої лінії» та Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

Про важливе – за допогою флешмоб-акції!

Тернопільським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Тернопільської області активно ініціюються флешмоб-акції – сучасний спосіб привернення уваги громадськості до актуальних суспільних проблем. Такі заходи, в першу чергу, спрямовані на усвідомлення та виховання у громадян нетерпимості до проявів соціальної дискримінації найманих працівників, а також надання учасникам заходів можливості продемонструвати особисту позицію щодо цієї соціальної проблеми. Саме цій проблемі був присвячений флешмоб, проведений працівниками об’єднаного управління в Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості.

За допомогою яскравих плакатів пенсійники проінформували відвідувачів про переваги легального працевлаштування, та надали роз’яснення щодо переваг користування електронним сервісом – Веб-порталом Пенсфйного фонду України. Присутнім наголосили, що Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

Спеціалісти Фонду пояснили, що принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Про пенсійне забезпечення – майбутнім пенсіонерам!

З метою надання роз’яснень майбутнім пенсіонерам про порядок подання документів для призначення пенсії в Тернопільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Тернопільської області щомісяця проводяться уроки у «Школі майбутнього пенсіонера».

Під час таких уроків фахівці об’єднаного управління роз’яснюють громадянам порядок звернення за призначенням пенсії, надають перелік необхідних документів, проводять попередню правову експертизу змісту та належного оформлення документів.

Під час чергової зустрічі начальник обслуговування громадян в Тернопільському районі Ольга Гірська повідомила присутнім про переваги офіційного працевлаштування для забезпечення соціальних гарантій зараз та гідних пенсій в майбутньому. Детально акцентовано увагу на неприпустимості одержання заробітної плати «в конвертах» та негативних наслідках тіньової заробітної плати для соціального захисту застрахованих осіб в таких випадках.

Також «учні» отримали буклети щодо переліку документів для призначення пенсії та про переваги Веб-порталу Пенсійного фонду України.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Підсумки проведено, завдання визначено: у Тернопільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Тернопільської області провели підсумкову нараду за 2017 рік

22.02.2018 р. під головуванням заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Івахова Володимира Васильовича була проведена нарада з колективом Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області на якій розглянуто підсумки роботи управління за 2017 рік. Нараду провела начальник об’єднаного управління Глух Тетяна Григорівна, присутні – заступники начальника об’єднаного управління, керівники структурних підрозділів.

Відповідно до порядку денного проведення наради були обговорені наступні питання:

1. Про підсумки роботи Тернопільського об’єднаного управління за 2017 рік щодо виконання бюджету, реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення та завдань покладених на Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області.

2. Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» та обслуговування осіб, які звертаються до Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області.

3. Про пріоритети та проект плану роботи Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області

За підсумками наради визначили завдання на 2018 рік:

  •         забезпечення наповнення бюджету Пенсійного Фонду шляхом погашення існуючої заборгованості;

  •         подальша співпраця з місцевою владою та соціальними партнерами щодо детінізації заробітної плати та легальної зайнятості;

  •         продовження роботи з майбутніми пенсіонерами, з метою упередження виникнення можливих проблем при оформленні документів для призначення пенсії;

  •         продовження реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України;

  •         проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед  населення.

По закінченню наради заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Івахов Володимир Васильович подякував запрошеним за участь, подякував колективу об’єднаного управління за проведену роботу у 2017 році. Побажав всім здоров’я та подальших успіхів у роботі в інтересах держави.

Безробітним – про переваги легальної зайнятості

Перший заступник начальника Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області Ніна Банзерук взяла участь у щотижневому семінарі для безробітних в Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості з питань легалізації трудових відносин, детенізації заробітної плати та надання електронних послуг Пенсійним фондом України.

Фахівець роз’яснила переваги офіційного працевлаштування для забезпечення соціальних гарантій сьогодні та гідних пенсійних виплат в майбутньому, акцентувала увагу на негативних наслідках тіньової заробітної плати. Для здійснення контролю за повнотою та достовірністю відображення персоніфікованих даних вона запропонувала всім присутнім реєстрацію на веб-порталі Пенсійного фонду України, як зручну та сучасну форму електронних послуг.

Громадяни також зацікавились сучасними ініціативами реформування пенсійної системи. На всі їх запитання були надані вичерпні відповіді.

Юлія Талалай

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Про проведення «прямої телефонної гарячої лінії»

З метою вдосконалення роботи органів Пенсійного фонду України в Тернопільській області в сфері масової комунікації та проведення прямого діалогу з громадянами міста Тернополя та Тернопільського району:

23 лютого 2018 року з 11-00 до 13-00 за телефоном (0352) 52-58-98 начальником Тернопільського об’єднаного управління Тетяною Григорівною Глух буде проведена «пряма телефонна гаряча лінія» щодо змін в пенсійному забезпеченні з 01 січня 2018 року.

Запрошуємо до школи «Майбутнього пенсіонера»

В Тернопількому об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Тернопільської області працює «Школа майбутнього пенсіонера». Всім громадянам рекомендовано пройти навчання до настання пенсійного віку для отримання роз`яснення від фахівців щодо визначення права на призначення пенсії та ознайомлення з переліком необхідних документів для призначення пенсії. 

Спеціалісти управління нададуть консультації про терміни звернення до Пенсійного фонду, інформацію щодо здобутого страхового стажу, особливостей підтвердження пільгового стажу та інше. 

Заняття в нашій школі проходять:

  1. кожної останньої середи місяця о 16:30 год. за адресою: м. Тернопіль, Майдан Волі,3 – відділ обслуговування громадян у місті Тернополі

  2. кожного останнього четверга місяця за адресою: м. Тернопіль, вул. М.Кривоноса,10 – відділ обслуговування громадян у Тернопільському районі 

 Найближчі заняття відбудуться 22.02.2018 та 28.02.2017 р. Чекаємо всіх бажаючих!

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України

Тернопільської області

 

Відбулась “пряма телефонна гаряча лінія”

З метою вдосконалення роботи в сфері масової комунікації в Тернопільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Тернопільської області 16 лютого 2018 року заступник начальник об’єднаного управління Ніна Банзерук провела “пряму телефонну гарячу лінію”.

Громадяни, які зателефонували, в більшості цікавились щодо перерахунку пенсій, умов призначення пенсій за віком та за вислугою років, можливостей набуття страхового стажу

Під час роботи “гарячої лінії” до управління звернулося 5 осіб.

Марта Ковалець

головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

Відбудеться «пряма телефонна гаряча лінія»!

З метою вдосконалення роботи органів Пенсійного фонду України в Тернопільській області в сфері масової комунікації та проведення прямого діалогу з громадянами міста Тернополя та Тернопільського району:

16 лютого 2018 року з 11-00 до 13-00 за телефоном (0352) 23-56-77 першим заступником начальника Тернопільського об’єднаного управління Ніною Якимівною Банзерук буде проведена «пряма телефонна гаряча лінія» щодо роз’яснення та консультації громадянам з тих чи інших питань, що стосується компетенції Фонду.

Подбай про своє майбутнє!

Відбувся черговий семінар в Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості за участю першого заступника начальника Тернопільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Тернопільської області Ніни Банзерук.

«Кожен працівник повинен знати, що відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” з 01.01.2004 року страховий стаж роботи зараховується, як повний місяць при умові нарахування заробітної плати не менше мінімального розміру та повної сплати страхових внесків», - зазначила Ніна Банзерук.

Громадяни повинні усвідомлювати, що вимагаючи від своїх роботодавців офіційного працевлаштування, а також нарахування та виплату гідної заробітної плати сьогодні, вони забезпечують собі соціальні гарантії та пенсію завтра.

Зареєструвавшись користувачем «Веб-порталу» Пенсійного фонду України, та створивши свій особистий кабінет, громадяни мають змогу постійно контролювати свої соціальні та пенсійні права, а роботодавці отримувати актуальну інформацію про стан своїх розрахунків з органами ПФУ та ДФС станом на кожне 1 число поточного місяця. Про вищезгадане розповіли пенсійники та роздали інформаційні буклети.

Марта Ковалець

головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області

 

День Пенсійного фонду у Івачеводолішнівській сільській раді

Спеціалісти Тернопільського об’єднаного управління провели День Пенсійного фонду України у Івачеводолішнівській сільській раді. Галина Гумницька, заступник начальника об’єднаного управління, розповіла присутнім про запроваджені пенсійною реформою законодавчі зміни. Зокрема, осучаснення та основні складові перерахунків, зауваживши при цьому, що здійснені вони в автоматичному режимі за матеріалами пенсійних справ, без жодних потреб в особистих зверненнях пенсіонерів.

В ході прийому громадян та використовуючи електронну базу даних одержувачів пенсій відповідали на запитання присутніх та надавали консультації з різних  питань пенсійного забезпечення.

Також була надана можливість ознайомитись з діяльністю управління та переконатись, що форми і методи інформаційно – роз’яснювальної роботи постійно вдосконалюються, технології покращуються, законодавство змінюється. Фахівці управління допомагають відвідувачам бути обізнаними та інформованими про всі зміни, які відбуваються в пенсійній сфері держави. Усім присутнім запропонували активніше долучатися до дистанційних форм обслуговування громадян що пропонує Фонд, зокрема, скористатися можливостями веб-порталу Пенсійного фонду України.

Марта Ковалець

Головний спеціаліст відділу персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

ТО УПФУ Тернопільської області